Foredrag om Facebook og LinkedIn
Få succes på de sociale medier
- Hvordan bliver du headhuntet på LinkedIn?
- Er det godt at have en firmaside på Facebook?
- Hvad er risikoen ved markedsføring via sociale medier?
- Hvilken glæde kan man have af LinkedIn?
Der knytter sig mange spørgsmål til de mange muligheder som Facebook og LinkedIn tilbyder, for det, der ved første øjenkast ligner et kæmpehav af muligheder kan vise sig at være et bjerg af forhindringer. I dette foredrag vil jeg se på Facebook og LinkedIn – især med virksomhedsøjne.
Selv om Facebook og LinkedIn ved første øjekast ligner ens medier – så er de vidt forskellige og kræver forskellige strategier for succes.
I foredraget kommer jeg bl.a. ind på:
- Hvad er Facebook?
- Hvem er på Facebook – og hvorfor?
- Faldgruber på Facebook
- Markedsføring på facebook
- Branding på Facebook – og manipulerede likes
- Hvad er LinkedIn?
- Hvem er på LinkedIn – og hvorfor?
- Faldgruber på LinkedIn
- Markedsføring på LinkedIn
- Boost din profil og bliv nemt fundet på LinkedIn
- Et kort kig på andre sociale medier som fx YouTube, Twitter & instagram
- “Go” og “no go” på sociale medier
Foredraget om Facebook og LinkedIn tilpasses målgruppen og kan vinkles til fx kun have fokus på LinkedIn – eller i kombination med en af de andre sociale medier.
Ring, og få en uforpligtende snak: Tlf: 25 78 90 22.
Målgruppen er typisk virksomheder, foreninger, netværksgrupper, skoler og andre, der ønsker at kende til virksomheds- eller personlig branding på sociale medier
Honorar: 8.500,- + transport
Disse har fx haft stor glæde af foredraget: CBS – Copenhagen Business School, Global Network og Advodan.
Eller ring nu: Tlf: 25 78 90 22.
Foredraget om LinkedIn, Facebook og sociale medier er med Thomas T. Sloth, der i de sidste par år har beskæftiget sig intensivt med bl.a. markedsføring på sociale medier i firmaet i-Strategi. Thomas har hjulpet virksomheder til mere synlighed på Facebook og LinkedIn. Desuden har han hjulpet arbejdssøgende til at få arbejde via deres LinkedIn-profil.